Bi wieda z’Bremen

…und hob voi des Hoamweh und hob des beim Obbaun vom oidn Kleidaschrank, des greisliche Drum, einigschdeckt…

Schritt fia Schritt

Jetzt issa furt, om aufm Dachbon…

6 Gedanken zu “Bi wieda z’Bremen

    • luiselotte schreibt:

      Im Moment sehr sehr schwer. Ich hab richtig heftiges Heimweh.
      Was grade gut tut, dass ich mein Schlafzimmer neu einrichte,
      und umstelle, Urlaub habe.
      Irgendwie gehöre ich ja schon nach Bremen, aber ich bin halt
      auch mehr bairisch.

      Gefällt mir

Danke für's hinspüren und gucken....

